کمی دلنوشته {16}

زندگی زیباست :)

خوشبخت ترین آدم کسی نیست که هیچ مشکلی نداره بلکه کسیه که به مشکلاتش اهمیت نمیده

آغــــــــوشِ "تـــــــــو"

 

هيچ بُعـــــــدي ندارد

 واردش کــــــــــه شوي ،

 زمــــــان بي معنــــــــا ميشـود...

 

 

بي آنکـه نفـــــس بکشي روحـــــــــــَت تازه مي شود.

#

#

#

امروز همه را دوست بدار...

ببخش ,

ایمان داشته باش ,

خدا را صدا بزن.

امروز روز موفقــــــــیت توست به شرط خنـــــــــدیدنت .....

*بخند تو در آغوش خدایی*

&

&

&

همین که تو میدانــی

" دوستت دارم"

کافیست...

بگذار خفه کند خودش را

دنیا...

%

%

%

من دلـم می خواهد

ساعتی غرق درونم باشم !!

عاری از عاطفـه ها…

تهی از موج و سراب…

دورتر از رفــقا…

خالی از هر چه فراق..!!

من نه عاشــق هستم ؛

و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من…

من دلـم تنگ خودم گشته و بس...!!!

$

$

$

خدایاشبیه بادکنکی شده ام

ازبغضهایی که به اجبار فرو داده ام...

التماست میکنم...

فقط یک سوزن!

تکه تکه شدنم باخودم...

*

*

*

کــآش فقـــط بودی ...
 
وقتی بغـــض میکردم ...
 بغلــــم میکردی و میگفتی ..
                ببینــــم چِشــآتو ...
منـــو نیگــــآ کُن ... اگه گریــــه کنی قهر میکنــــم میرمــــآ...
^

^

^

عشق را رنگ آبی زدم، دوست داشتن را قرمز، نامردی را سیاه، دروغ را سفید،

ولی نمی دانم چرا به تو که میرسم نمی دانم مهربانی چه رنگی است . . .؟

 

دوستون دارم منتظر نظراتون هستم


|شنبه 15 تير 1392برچسب:,| |نیلوفر|

MisS-A